Så mye økte det digitale salget til HS Media i fjor I 2022 var det den digitale utviklingen som gledet aller mest. For samlet sett så solgte de for mindre i fjor enn året før.
HS Media med NAL-avtale HS Media er blitt enige med Norske arkitekters landsforbund om å selge annonser for de sammenslåtte nisjemediene Arkitektur N og Arkitektnytt.
HS Media tar over salget til Norsk Golf – Det er vind i seilene hos golfen her til lands, sier daglig leder i HS Media.
Linn Nyeng Waage ansatt hos HS Media: – Gleder meg veldig Daglig leder i HS Media, Tor Arne Sandholt, mener mangfold er en viktig forutsetning for å skape en vinnerkultur innen salg og markedsføring.
Vi heier på nisjemediene – enten vi selger for de eller ikke «Ved utgangen av mai i 2022 har vi i HS Media solgt 82 prosent av 2022-budsjettet for nisjemedier », skriver Tor Arne Sandholt.
Neria Karabeg blir digital markedsfører i HS Media – Hun er en sterk ressurs med internasjonal erfaring.
HS Media har passert 49 prosent av budsjettmålet for print-annonser i 2022 – Fortsetter salget på samme måten som i slutten av 2021 og starten på 2022, så er det meste mulig.
Salgsrekorder for magasinutgavene til VG og Dagbladet VGs Endelig Fredag og Dagbladets Magasinet kan glede seg over annonserekorder i 2021.